Skip to main content

Europ Assistance: Servicii de asistență oricând, oriunde, datorită platformei Google Maps

By August 21, 2019May 12th, 2020Testimonial

Europ Assistance, fondată în 1963, este una dintre cele mai mari companii de asistență din lume, care stabilește tendințe în industria în continuă extindere a serviciilor de asistență. Astăzi, operează în peste 200 de țări, cooperează cu peste 750.000 de parteneri și operează 40 de centre de asistență. Google Maps, cu acoperirea sa la nivel mondial, sunt o parte esențială a multor aplicații de asistență. În 2001, Europ Assistance Republica Cehă și Slovacia a fost deschisă la Praga. Utilizează Google Maps din 2012 și din 2015 colaborează cu Globema, un partener Google Cloud Premier.

Provocări

Viziunea companiei este de a fi cel mai de încredere furnizor de servicii de asistență din lume. Este condus de deviza “You Live, We Care”. Serviciile oferite includ servicii de asistență auto în toată Europa, inclusiv aplicații de asistență rutieră digitală și aplicații de asistență mobilă. În plus, servicii de sănătate și călătorii, asistență personală sau asistență la domiciliu. Baza unei relații de încredere cu clienții este serviciul de încredere în orice moment. Pentru a-și îndeplini viziunea, este important să aveți locația exactă a tuturor clienților care caută ajutor, să aibă locația celui mai apropiat vehicul de asistență sau centru de asistență și să estimați ora de sosire în poziția clientului. Înainte de a implementa Geolink cu serviciile Google Maps, a fost foarte dificil să localizați clientul.

Soluţii

Este esențial să avem date actualizate cu acoperire la nivel mondial. Serviciul trebuie să fie simplu, eficient și accesibil oricând oriunde. De aceea, Europ Assistance a optat pentru platforma Google Maps – cea mai inovativă platformă de hartă din lume, oferind acoperire la nivel mondial și implementare ușoară a serviciilor API pe site-uri și aplicații.

  • Aplicația Geolink permite dispecerului să localizeze un client în câteva minute.
  • Europ Assistance și-a dezvoltat propriul sistem de monitorizare a serviciilor VGSD Core. Operatorii văd în timp real locația celei mai apropiate mașini de tractare gratuite. Monitorizarea GPS a vehiculelor de remorcare și asistență scurtează timpul de călătorie și reduce costurile.
  • Hărțile dinamice sunt utilizate pentru a afișa locația curentă a serviciului de remorcare sau ca parte a unei aplicații pentru a preda locația exactă a clientului.
  • Distanța Matrice și traficul real sunt serviciile principale de hartă în calculul distanței de remorcare către client și ora sosirii.

Europ Assistance automatizează și digitalizează în permanență serviciile sale și continuă să utilizeze Google Maps în aplicația DRSA, pentru localizarea clientului și în aplicația DRSU, o soluție end-to-end digitalizată complet pentru clienți să solicite asistență precum asistența rutieră și remorcarea vehiculului ușor

300

milioane de clienți din întreaga lume

34

milioane apeluri telefonice pe an

10

milioane de intervenții pe an
Folosim Google Maps din 2012 ca parte a unuia dintre sistemele noastre principale pentru localizarea clienților și apoi pentru organizarea cazurilor de asistență. În timp, am început să le utilizăm în alte sisteme și aplicații suplimentare. Soluția existentă ni se potrivește cu adevărat. În prezent, utilizăm Google Map în principal pentru asistență auto. Cu toate acestea, intenționăm să o extindem la alte domenii de asistență, cum ar fi asistența la domiciliu și sănătatea.
Ondřej Nykodem, IT Supervisor in Europ Assistence