Nu căutăm clientul, dar clientul ne caută. El / ea dorește să cumpere un produs sau să comande un serviciu din compania TA. O situație de vis, nu? Mai jos veți găsi câteva indicii pentru a nu vă mai căuta, ci pentru a vă găsi.
Aruncați o privire pe site-ul companiei dvs. Probabil că veți avea deja pe site datele de contact – deseori sub forma unei liste de adrese fizice.
Sugestie 1:
Înlocuiți lista de adrese cu o hartă integrată în site-ul dvs. Numele străzii în sine, împreună cu numărul și codul poștal, sunt atât de enigmatice încât chiar și persoanele care locuiesc în apropiere pot avea probleme în a-ți găsi locația. Dacă cea mai simplă hartă este suficient de utilă (de exemplu, dețineți un mic magazin), nu mai este nevoie să citiți în continuare. Cu toate acestea, dacă afacerea dvs. se bazează pe o rețea largă de unități, vă încurajăm să continuați să citiți!
Sugestie 2:
Implementați harta direct pe site-ul dvs. web. Cel mai bine este dacă oferiți un context mai larg, adică vă permite să găsiți cea mai convenabilă locație. (cea mai apropiată, deschisă la momentul respectiv). Da, dar ce punct va fi cel mai apropiat? Să răspundem și la această întrebare clientului, dând ora aproximativă de sosire pe jos, cu mașina sau cu transportul public, pe hartă. Să arătăm și conturul prevăzut al traseului, în funcție de locul în care se află clientul nostru.
Apropo, merită să luăm în considerare modul în care putem economisi timpul clientului. Timpul extra petrecut pe drum se poate transforma în timp petrecut în magazin.
Sugestie 3:
În calitate de proprietar al licenței de hartă de pe site-ul dvs., aveți control asupra conținutului acesteia. Vă puteți limita la a plasa doar punctele dvs. de service. Cu toate acestea, merită să oferiți clientului posibilitatea de a folosi așa-numitele indicii inteligente. Poate că în timpul unei vizite la magazinul dvs. va face și alte lucruri: să ia prânzul într-un restaurant din apropiere, să ridice o carte cumpărată într-o librărie online. Așadar, asigurați-vă că harta conține ceva mai mult decât doar adresele a companiei dvs.
Adresa, ora sosirii, cartierul – le avem deja. Acum este momentul să completați informațiile despre fiecare dintre numeroasele puncte de prezență.
Sugestie 4:
Cu cât sunt mai multe locații, cu atât mai multe informații. Ore de deschidere diferite, numere de telefon, diferențe între serviciile oferite. Merită să introduceți toate aceste date și apoi asigurați-vă că sunt actualizate în mod regulat și imaginea punctului de lucru este cât se poate de proaspătă. O carte de vizită într-un serviciu de hartă este esențială!
Există o soluție descrisă în indicii de mai sus? Bineînțeles că există – majoritatea dintre noi o folosim intuitiv. Soluțiile Google Maps pentru companii sau Business Location Services au fost deja testate pe mai mult de 5 milioane de pagini ale întreprinderilor mici și mari. Le folosim în fiecare zi. Ai nevoie de o recomandare mai bună?
Dacă mai aveți îndoieli cu privire la plasarea unei hărți pe site-ul dvs. web, am creat un videoclip care explică tot ceea ce aveți nevoie pentru a face interacțiunea cu utilizatorul mai plăcută.