Skip to main content

Cum reduci rata de abandon a cart-ului pentru cumpărături online cu Google Maps

By March 4, 2020May 18th, 2020Google Maps

Fără îndoială, utilizarea hărților pentru vizualizarea datelor de pe site-ul dvs. este benefică și vă ajută clienții să înțeleagă mai mult  decât o adresă  pe  hartă. Hărțile vă pot crește afacerea, pot atrage clienți noi păstrându-i pe cei existenți și ajută la scurtarea întregului proces de achiziție. Descoperiți ce produse ale platformei Google Maps sunt cele mai utile în comerțul cu amănuntul și comerțul electronic pentru a îmbunătățiți experiența de cumpărături a clienților dvs.!

Să începem cu scăderea abandonului coșurilor de cumpărături și creșterea ratelor de conversie prin adăugarea completării automate a locațiilor Google (Google Places Autocomplete) la fluxul de plăți al magazinului dvs. online.

Prin încorporarea serviciului de completare automată Google Places în coșul de cumpărături online, puteți:

  • Reduceți erorile de introducere a adresei,
  • Reduceți numărul de pași în procesul de finalizare a coșului de cumpărături,
  • Simplificați experiența de introducere a adresei pe dispozitive mobile,
  • Reduceți semnificativ timpul total necesar unui client pentru a efectua o comandă
  • Reduceți durata procesului de check-out cu până la 64%
  • Reduceți abandonarea coșului cu 3-5%

Îmbunătățește-ți conversia out-of-basket

Procesul de checkout complex duce la abandonarea coșului de cumpărături – introducerea adreselor necesită mult timp și este greoaie pentru utilizatori.
O experiență de checkout fără fricțiune devine importantă în lumea mobilă, unde introducerea de text poate fi extrem de greoaie fiind o barieră in conversia utilizatorilor. Asigurați clienților o experiență simplă și rapidă de efectuare a plății online – clienții dvs. sunt mobili și se așteaptă la un proces convenabil  și care nu este problematic – astfel încât accesul cu smartphone-ul să fie cat de ușor posibil.

API-urile Google Places pot simplifica în mod semnificativ introducerea adreselor în aplicația dvs., ceea ce duce la rate de conversie mai mari și la o experiență de checkout uşoară şi rapidă pentru clienții dvs. Activați introducerea predictivă a adreselor de livrare și facturare folosind interogarea baza de date de adrese ale Places API.

Completați adresele mai rapid și mai precis cu Autocomplete API

Funcția Autocomplete poate reduce durata procesului de finalizare a comenzii prin furnizarea unui singur câmp de intrare rapidă cu predicție de adresă „tastează înainte” care poate fi utilizată pentru a  face predicții in timpul tastării adresei, astfel  scurtând timpul necesar introducerii adresei în câmpuri pentru expedierea sau facturarea comenzii. Când utilizatorul selectează caseta de intrare Autocomplete și începe să tasteze, apare o listă de sugestii de adrese. Chiar dacă tastați greșit, primiți sugestiile potrivite.

Atunci când utilizatorul selectează o adresă din lista de sugestii, aplicația dvs. poate apoi să populeze câmpurile corecte ale formularului de introducere a adresei ca în acest videoclip:

Cum să îmbunătățești în continuare experiența clientului?

  • Permiteți utilizatorilor să introducă o adresă bazată pe un nume de firmă sau punct de interes.
  • Afișați o hartă pentru a oferi confirmarea vizuală a locației introduse și pentru a reduce eșecurile la livrare. Există Maps JavaScript API și Static Maps API pentru o pagină web.
  • Personalizați aspectul casetei Autocomplete pentru a se potrivi stilului dvs. de site.
  • Specificați în sugestiile de adresă o regiune geografică și primiți cele mai relevante sugestii.

Începeți cu Google Places API și reduceți rata de abandon a cumpărăturilor din coș. Profită de toate beneficiile și transformă-le în profitul tău. Să facem cumpărăturile o experiență de neuitat și să ne asigurăm că clienții se vor simți mulțumiți după vizita lor pe site-ul dvs.

Specialiștii noștri sunt aici pentru dvs. pentru a determina modul în care soluția va funcționa cel mai bine pentru afacerea dvs.