Cumpărături online vs offline

By March 12, 2020May 19th, 2020BLS, Business Location Services, Google Maps

Acest articol încearcă să adauge mai multe informații despre modul în care clienții organizează experiențele online și offline într-o  decizie de cumpărare.

Online este calea de urmat!

Utilizatori de internet

70%
Aproape 70% din toți utilizatorii de internet din UE au cumpărat sau comandat bunuri sau servicii pentru uz privat.

Procentul de cumpărători online a variat considerabil în întreaga UE, de la 26% dintre utilizatorii de internet din România la 87% din Regatul Unit. Este clar că acest număr este în creștere.

Sursă: Eurostat

Online

66%
66% dintre cumpărători preferă cumpărăturile online pentru a găsi articole pe care le caută, comparativ cu 27% care preferă offline.

Desigur, cumpărăturile online sunt mult mai ușoare și mai rapide. Poţi salva întotdeauna articolele din coșul de cumpărături. Cauți mai mulți furnizori, pentru cele mai potrivite produse, din confortul casei, cu ajutorul smartphone-ului sau computerului.

Sursă: ThinkwithGoogle.com

Cum rămâne cu cumpărăturile în magazine?

E-commerce în Europa

91%
Ponderea medie a comerțului online din Retail a crescut de la 4,8% la 8,8% în 2018

Stai, ce? Nu este prea scăzut? Oricum pare să crească rapid, dar deocamdată concentrează-te doar pe conducerea traficului offline în magazinul tău. Dacă a funcționat înainte nu există niciun motiv să-l schimbi.

Source: RetailResearch.org

Cercetare online

74%
74% dintre cumpărătorii din magazin au căutat online.

Într-un sondaj global, 74% dintre cumpărătorii din magazin au căutat online înainte de a merge la magazin pentru a face cumpărături, au spus că au căutat cel mai apropiat magazin, locații diferite, în stoc în apropierea lor, program, direcții, timp de așteptare și informații de contact.

Sursă: ThinkwithGoogle.com

Google Gold Standard, conectăm experiențele de cumpărături online și offline

Credem că utilizați Google Maps pe localizatorul dvs. de magazine. Dar clienții dvs. sunt capabili să localizeze rapid magazinul și stocul produselor ? Uneori trebuie doar să simțiți calitatea, culoarea sau dimensiunea, înainte de a lua o decizie de cumpărare. Afișați cea mai apropiată locație, orele de deschidere și informațiile de contact pentru a aduce trafic in magazin.

Gestionați-vă locațiile Google Maps în același mod în care vă gestionați SEO pentru website. Ambele colaborează atunci când vine vorba de îmbunătățirea SEO locală. Puneți toate informațiile disponibile din localizatorul magazinului dvs. direct pe Google Maps.

Doriți să știți cât de eficientă este publicitatea dvs. online? Urmăriți online clienţii care trebuie să vă atingă produsele înainte să fie convinși că oferta este reală. Conectaţi conturile Google My Business şi Google Ads pentru a obține conversii din online in offline!

Mai multe despre conversia online – offline

Gestionează toate locațiile de pe hartă și răspunde la recenziile clienților pentru a obține loc în local pack și un bonus pentru clasamentul Google. Eventualii dvs. cumpărători știu că sunteți aproape. Ofertele online devin mai confortabile atunci când cumpărătorii vă pot face o vizită în câteva zile de la vizionarea mesajului.