Skip to main content

Ce impact pot avea serviciile geospațiale asupra afacerii tale? Perspective din cercetările Google

By May 30, 2023Blog

Serviciile bazate pe locație au devenit o parte indispensabilă a vieții noastre. Tehnologiile geospațiale au schimbat modul în care cumpărăm, facem naveta și călătorim. De asemenea, pot avea un impact extraordinar asupra afacerilor și a operațiunilor acestora. Google a decis să exploreze acest impact și a făcut echipă cu un lider global de analiză, Oxford Economics, pentru a efectua cercetări terțe. În acest articol, vă vom oferi o privire de ansamblu asupra rezultatelor!

Cercetarea Google și Oxford Economics a constat în sondaje cantitative și calitative. Acesta a inclus 1000 de directori de afaceri și a acoperit 14 clustere industriale, precum și 12 cazuri de utilizare a serviciilor geospațiale distincte din 8 țări.

Cercetarea s-a concentrat pe patru domenii pe care clienții Google le menționează ca fiind cruciale pentru a le evalua atunci când decid dacă să încorporeze servicii geospațiale în afacerea lor. Domeniile cheie includ veniturile, operațiunile, experiența clienților și sustenabilitatea.

Directorii participanți au raportat reduceri de costuri în urma implementării serviciilor geospațiale în organizațiile lor; zonele afectate au inclus serviciul pentru clienți, orele angajaților per livrare sau tranzacție, dimensiunea flotei, costurile cu combustibilul și multe altele.

Respondenților li s-au prezentat declarații despre impactul serviciilor geospațiale. Iată ce au susținut ei:

81

serviciile geospațiale îmbunătățesc eficiența proceselor și operațiunilor organizației lor.

90

au spus că organizația lor a devenit mai sustenabilă ecologic de la implementarea serviciilor geospațiale.

Ce altceva am învățat din cercetările Google și Oxford Economics?

Customer experience

În prezent, experiența clienților și utilizatorilor este o prioritate pentru multe companii. 42% dintre participanții la cercetare au spus că este punctul lor cheie pentru următorii trei ani. Serviciile geospațiale pot îmbunătăți experiența clienților și pot crește loialitatea clienților.

Potrivit cercetărilor, serviciile geospațiale sunt, de asemenea, cea mai populară soluție pentru a menține clienții la curent cu informații cheie și pentru a crește implicarea acestora. Un exemplu de astfel de serviciu geospațial este furnizarea de informații localizate cu privire la apropierea de locațiile comerciale.

Companiile folosesc servicii geospațiale pentru a-și ajuta utilizatorii…

să ia decizii cu privire la unde să facă cumpărături, să viziteze sau să locuiască – 57%
să găsească și să viziteze cel mai apropiat magazin, bancomat, restaurant, magazin auto, cabinet medical sau altă locație/serviciu – 54%
să obțină informații despre tranzacțiile lor– 51%
să furnizeze rapid adresele atunci când caută, se înregistrează sau fac check-out – 41%

Operațiuni

În ultimii trei ani, jumătate dintre respondenții cercetării Google și Oxford Economics au investit în tehnologii de cartografiere pentru a-și îmbunătăți operațiunile de afaceri. Mai puțini participanți au investit în analiza de afaceri (38%) și au crescut numărul de angajați (tot 38%).

  • Aproape jumătate dintre respondenți au spus că serviciile geospațiale i-au ajutat să-și optimizeze operațiunile mai departe în lanțului de aprovizionare cu 15%. De exemplu, au limitat numărul de călătorii pentru a face aceeași cantitate de livrări sau programări de service.
  • Peste jumătate dintre respondenți au spus că serviciile geospațiale îmbunătățesc eficiența proceselor și operațiunilor lor de afaceri.
  • 62% au spus că vizualizarea datelor geospațiale îi ajută să ia decizii mai bune.

Performanță financiară

Cercetarea indică faptul că serviciile geospațiale influențează reducerea costurilor de afaceri. Iată rezultatele întrebării sondajului „În cei trei ani după ce organizația dumneavoastră a făcut primele investiții în servicii geospațiale, ce scădere a costurilor de operare ați realizat în fiecare dintre următoarele domenii?”:

-18
customer service
-13
dimensiunea flotei
-12
ore lucrate per livrare
-9
ore lucrate per tranzacție
-4
combustbil

În acest articol, am împărtășit unele dintre cele mai importante rezultate ale cercetării efectuate de Google și Oxford Economics. Dacă doriți să aflați mai multe, Google a pregătit diferite resurse. Pe site-ul partenerului nostru, puteți găsi noul calculator de impact. Folosiți-l pentru a primi un raport personalizat despre impactul pe care organizațiile ca a dumneavoastră l-au văzut în urma implementării serviciilor geospațiale. De asemenea, puteți urmări webinarul Google sau puteți citi prezentarea generală a cercetării.

Și dacă vă întrebați care servicii geospațiale ar fi cele mai potrivite pentru afacerea dvs., nu ezitați să ne contactați. Discutați provocările și nevoile dvs. cu experții noștri, iar noi vă vom ajuta să alegeți cea mai optimă soluție!