Aflați cum GeoTraxx sprijină comenzile online ale Deli2
Despre proiect
Produsele alimentare de cea mai înaltă calitate vă vor ajunge eficient și rapid datorită GeoTraxx – o aplicație de gestionare a activităților de teren. Deli2.pl oferă delicatese premium cu livrare 24 de ore, cuprinzând servicii de calitate superioară, folosind soluții moderne de afaceri. Aflați ce leagă Globema, cumpărăturile alimentare online și cei mai pretențioși gurmanzi.
Contents:
Industrie: Retail, e-commerce
Țară: Polonia
Soluție / Serviciu: GeoTraxx, Google Maps
Categorie: Field Service & Mobile Workforce Management
Deli2 este un magazin online care oferă produse alimentare exclusive de la delicatese și producători artizanali din Polonia, precum și specialități din întreaga lume. Site-ul web reunește 40 de furnizori selectați și are în ofertă aproape 12 000 de produse. Clienții vor găsi aici astfel de delicatese precum trufe proaspete, caviar sau șampanii franceze originale. Oferta magazinului a fost completată cu produse ale unor mărci populare pe piața internă. Compania detine si un magazin de papetarie in Str. Wilcza nr.3. în Varşovia.
Provocări
Deli2 este o companie care și-a propus să devină lider în sectorul cumpărăturilor online premium. Scopul lor este să ajungă la 10 milioane de clienți până în 2024.
De la bun început Deli2 a optat pentru instrumente de ultimă generație care le vor sprijini creșterea și le vor oferi un avantaj competitiv. Toate acestea pentru a oferi clienților pretențioși o calitate fără precedent a serviciilor.
Compania căuta o soluție care să-i ajute să:
minimizeze
costurile operaționale
asigure o calitate înaltă
a livrărilor
monitorizeze întreagul proces
de livrare pas cu pas
Soluție
Soluția propusă de Globema, GeoTraxx – un instrument Field Service Management care utilizează resursele Google Maps pentru a sprijini planificarea rutelor și atribuirea sarcinilor către curieri, se încadrează perfect în procesul de management al livrărilor de către Deli2.
GeoTraxx a fost integrat cu sistemul SAP Business One, de la care primește lista de cumpărături pentru clienți. În GeoTraxx are loc întregul proces de management al livrărilor.
- planificarea automată a livrării
- inregistrarea executării livrarii
- înregistrarea modificărilor în specificațiile comenzii
De asemenea, susține planificarea și gestionarea colectării mărfurilor de la furnizori prin curieri și procesul de compilare a comenzilor și livrarea acestora către clienții finali. În plus, sprijină planificarea rutelor și alocarea sarcinilor și, astfel, eficientizează munca specialiștilor în logistică.
Când livrarea este finalizată, informațiile despre timpul efectiv de livrare și lista actualizată a achizițiilor primite de client sunt returnate de la GeoTraxx în sistemul SAP Business One al Deli2.
Beneficii
GeoTraxx oferă automatizare avansată a procesului de livrare a cumpărăturilor, dar mai presus de toate, control deplin asupra fiecărei etape a comenzii – lucru care a fost deosebit de important pentru Deli2.
Clientul nostru primește informații exacte despre:
Furnizorul a oferit produse în conformitate cu comanda clienților săi
Ora la care s-a realizat livrarea către client
Acceptarea comenzii de către client și/sau alte alte observații ale clientului
Datorita posibilitatilor oferite de GeoTraxx, magazinul online ofera clientilor un serviciu de top si permite implementarea eficienta a obiectivelor de business.
Eficientizarea proceselor din cadrul organizației este un pas important către ocuparea unui loc de frunte pe piața achizițiilor premium cu livrare la domiciliu.