GeoMarketing

Marketing și vânzări geospațiale.    Înregistrați-vă pentru live demo 

GeoMarketing permite optimizarea afacerii și răspunde rapid la schimbările din piață prin identificarea potențialului neexploatat înainte competitorilor. GeoMarketing combină scalabilitatea Google Cloud și inovarea platformei Google GEO pentru a oferi analize de piață solide și rapoarte care manipulează eficient Big Data în context spațial. GeoMarketing ne ajută să înțelegem comportamentul clienților, să alegem noile locații de business și să identificăm segmente de piață care necesită atenția dumneavoastră.

Cui i se adresează GeoMarketing?

Aplicația a fost concepută pentru companiile în care informațiile spațiale și informațiile demografice dintr-o anumită zonă au o mare influență asupra dezvoltării afacerilor. Funcționalitatea principală a GeoMarketing este de a crea analize spațiale de business pentru a ajuta în procesul decizional în vânzări, marketing și servicii pentru clienți în retail, imobiliare, finanțe sau asigurări. Printr-o combinație de date interne ale companiei și informații socio-demografice cu noua funcționalitate analitică avansată, GeoMarketing vă permite să creați scenarii complexe de piață.

Aplicația vă permite să:

  • efectuați analize de vânzări într-o anumită zonă sau pe o anumită categorie de produse
  • utilizați hărțile digitale în rapoarte și analize interne
  • identificați cele mai bune zone pentru extinderea afacerii, noi magazine, filiale sau puncte de service clienți etc.
  • localizați clienții actuali și potențiali
  • comparați gama de unități sau filiale
  • prezentați filialele, lanțul de magazine, punctele de service clienți
  • atribuiți clienții unei anumite diviziuni
  • determinați caracteristicile care au cea mai mare influență în alegerea locației magazinului sau diviziunii

Beneficii pentru organizația dvs:

  • profituri mai mari datorită mai bunei alegeri în amplasarea magazinelor sau diviziunilor
  • costuri mai mici pentru extinderea afacerii
  • evitarea “canibalizării” în lanțurile de magazine
  • gestionarea informațiilor spațiale dintr-un singur loc
  • rapoarte și analize de marketing proprii în Google Maps
  • permite analizarea datelor din sectoare diferite ale companiei (vânzări, marketing sau altele)
  • permite crearea de analize de vânzări cuprinzătoare care țin cont de localizare și de competitori

Beneficii pentru angajați:

  • permite crearea de analize pentru o anumită zonă de business
  • rapoarte clare de business pentru conducere și persoanele de decizie
  • rapoartele și analizele sunt create mult mai repede
  • acces intercativ la datele analitice
  • o mai bună alegere a locațiilor magazinelor sau diviziunilor
  • lucrul de zi cu zi cu hărți Google eficiente și actualizate